7-сынып Әдебиет » Ә.Әлімжанов атындағы орта мектебі
Жетісу облысы білім басқармасының
Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің
"Ә.Әлімжанов атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(72636) 43-50-93
Есепші бөлімі:
+7(72636) 23-11-37
Нашар көрушілер
нұсқасы
01
сентябрь
2022

7-сынып Әдебиет


Түсінік  хат

ҚазақстанРеспубликасыҮкіметінің 2021 жылғы 12 қазандағы № 726 қаулысыменбекітілген «Білімді ұлт» сапалыбілім беру» Ұлттықжобасы

–«Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығы;

–«Қазақстан Республикасында бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» (ҚР МП 2012 жылғы 8 қарашадағы № 500 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы 2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығының 1 қосымшасы); 

– «Жалпы білім беру ұйымдарына арналған жалпы білім беретін пәндер, таңдау курстары мен факультативтер бойынша үлгілік оқу бағдарламаларын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2013 жылғы 3 сәуірдегі № 115 бұйрығына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы№ өткен оқу жылындағы бағдарлама, 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығының  --- қосымшасы);

«Білім алушылардың үлгеріміне ағымдық бақылау, аралық және қорытынды аттестаттау өткізудің үлгілік ережелерін бекіту туралы» (Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығы); 

− «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2021 жылғы 10 маусымдағы  № 286 бұйрығы); 

«Орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» (ҚР БҒМ 2020 жылғы 6 сәуірдегі № 130 бұйрығы,өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы 2021 жылғы 16 қыркүйектегі №472 бұйрығы, 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығы); 

«2022-2023 ОҚУ ЖЫЛЫНДА ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢОРТА БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНДА ОҚУ-ТӘРБИЕ ПРОЦЕСІН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ ТУРАЛЫ» ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУ ХАТ

ҚР оқу –ағарту министрінің «2022-2023 оқу жылының басталуы,ұзақтығы және каникул күндері туралы» 2022 жылғы 12 тамыздағы №363 бұйрығы.

7-сыныпта қазақ әдебиеті пәнін оқытудың жылдық   жүктемесі - 72 сағат, аптасына – 2 сағат. 

Оқу жоспары 7-сынып оқушыларының қазақ әдебиеті пәні бойынша білімі мен түсіну, жауап беру, анализ және интерпретациялау, бағалау, салыстыру дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқу жоспарының мазмұнында қазақ әдебиеті пәнін оқыту барысында қалыптастырылатын коммуникативтік дағдыларға сілтеме, оқыту мақсаттары, оқытуда ұсынылатын әдіс-тәсілдер жүйесі,  оқыту ресурстары бөлімдері қамтылды.

Өлкетану материалдары  7-сыныптарда 2 сағаттан 4 сағат көлемінде оқытылады. Өлкетану материалдары оқу бағдарламасының базалық білім мазмұны мен ұзақ мерзімді жоспардың 3 және 4-тоқсандарына енгізілді. Өлкетану материалдарын оқытудың ерекшеліктері:

Өлкетану мәдени және ұлттық сәйкестікті дамыту мен сақтаудың маңызды міндетін орындайды. Өлкетанулық білім жаңа буынды аймақтың мәдени құндылықтарымен қамтамасыз етіп отыратын әлеуметтік-мәдени ақпарат көзінің бірі.Бұл жеке тұлғаның мәдениетін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

7-сыныпта«Туған өлке публицистика беттерінде», «Менің туған өлкем» электрондық энциклопедиясы тақырыптарын оқытуда білім алушыларды туған өлкенің табиғаты және тарихы сипатталатын поэтикалық және прозалық шығармаларды, туған өлкенің ақындары мен жазушыларының шығармашылығын білуге, олардың шығармашылығы туралы деректер жинауға және мәтіннің ақпараттылық, оның көркемдік, тілдік ерекшеліктері негізінен өлкетану сипаттамаларын талдау мен  үйретуде әдістемелік тұрғыдан ұсынылған нұсқаулық басты назарға алынды.

Қазақ әдебиеті пәні бағдарламасының басты бағыты – оқушылардың ақыл-ой қабілеті мен тұлғалық қасиеттерінің қалыптасуына, тілдік-эстетикалық талғамдарының дамуына, коммуникативтік құзыреттіліктерінің жетілдірілуіне іргетас қалап, өмірлік дағдыларын шыңдауына, өздігінен білім алуларына мүмкіндік туғызу. Сонымен қатар, оқушыларды ұлттық мәдениет пен  әдеби мұраларды түсінуге, қазіргі заманғы әдебиетті бағалай білуге үйретеді. Бағдарламада әдеби-теориялық ұғымдар, талдауға, бағалау мен салыстыруға негізделген адамзаттың мәңгілік сұрақтары, қазіргі заманғы дилеммалар, мәселелер қарастырылған.

  1. Қазақ әдебиеті бағдарламасының мақсаты – оқушыларды  креативті ойлауға бағыттау. Олардың ойларын ауызша еркін жеткізуіне және жаза білуіне қолдау көрсету, дәлелдер келтіру, салыстыру және анализ жасау, бағалау дағдыларын қалыптастыру, білім алушыларға жанрларды меңгерту.
  2. Теориялық материалдар оқушының қазақ әдебиеті туралы ұғымдарын кеңейтуге, әдебиет туралы дүниетанымын қалыптастыруға және адамзатқа ортақ ойларды, дилеммаларды, мінездерді зерттеуге мүмкіндік береді. Қазақ әдебиеті білім деңгейі, ой-өрісі дамыған, әдеби тіл және әдеби формалар арқылы өз ойын еркін жеткізе алатын, туындаған мәселелерді шеше білетін өмірге бейім ұрпақ тәрбиелейді. 
  3. Қазақ әдебиеті пәнін оқу арқылы оқушылар: 
  4. қазақ әдебиетінің құндылық ретіндегі болмысын, ұлттық мәдениеттегі маңызды орнын құрметтейді және бағалайды; 
  5. қазақ әдебиетінің мәдениетаралық қарым-қатынастағы рөлін, қазақ халқының қалыптасқан тарихын, алға қойған міндеттерін, жеңістерін, мәселелерін, қарама-қайшылық пен қиындықтарын анықтайды және түсінеді; 
  6. түрлі жағдайларға бейімделе білу және өздігінен шешім қабылдау дағдыларын қалыптастырады;
  7. заманауи, ғылыми және қоғамдық дамуға сәйкес дүниетанымын дамытады.

            



«Қазақ әдебиеті» пәні бойынша жиынтық бағалау

рәсімдерінің саны 


Оқу пәнінен әр тоқсан сайын бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімінің нақты санын және әр тоқсан  сайын 1 рет тоқсандық жиынтық бағалау (ТЖБ) өткізу қарастырылған. Төменде оқу пәнінен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау (БЖБ) рәсімдерінің нақты саны көрсетілген.


Сынып

Бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалаурәсімдерінің саны

1-тоқсан

2-тоқсан

3-тоқсан

4-тоқсан

7-сынып

2

2

2

2


«Қазақ әдебиеті» пәнінің мазмұнын ұйымдастыру

 «Қазақ әдебиеті» пәндік білімнің мазмұны бөлімдерге бөлінген: түсіну және жауап беру, анализ және интерпретация,бағалау және салыстырмалы анализ, сонымен қатар, дағдыларды қалыптастыратын бөлімшелерден тұрады.Бағдарламаның бұл бөлімі пән бойынша оқу мақсаттарынан тұрады.


 

«Түсіну және жауап беру» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:


 
  1. көркем шығарма мазмұны мен пішіні;
  2. әдеби шығарманың тұжырымдамасы;
  3. көркем шығармадағы образ;
  4. шығарма үзінділерімен жұмыс.
  5. «Анализ және интерпретация» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
  6. әдеби шығарманың композициясы;
  7. автор бейнесі;
  8. көркем шығарманың тілі;
  9. шығармашылық   жұмыс.
  10. «Бағалау және салыстыру» бөлімі келесі бөлімшелерден тұрады:
  11. тарихи және көркемдік құндылығы;
  12. заманауилығы мен жаңашылдығы;
  13. әдеби эссе;
  14. әдеби сын.
  15. Оқу пәнінің базалық білім мазмұны

 

7-сынып:


 
  1. 1) Түсіну және жауап беру:әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау; әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау; кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау; көркем шығармадағы кейіпкер бейнесі, үзінділерді  жатқа айту. 
  2. 2) Анализ және интерпретация:шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру; эпикалық,поэзиялық,   драмалық шығармадағы автор бейнесі; шығармадағы көркемдегіш  құралдары: символ, синекдоха, эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ қолданысы;шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу.
  3. 3) Бағалау және салыстыру:кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген  портреттік мінездемесі,тарихи және көркемдік құндылығын; әдеби жанр түрлерінің даму барысы, жаңашылдығы; шығарманы ұлттық құндылығы, әдеби эссе жазу; әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы сыни шолу жазу.


  1. Оқытылатын көркем шығармалар тізімі:

 

1) Қазтуған жырау «Қазтуғанның қонысымен қоштасуы»;

  1. 2) Орхон-Енисей ескерткіштері «Күлтегін» жыры;
  2. 3) «Қыз Жібек» жыры;
  3. 4) Жиембет жырау «Еңсегей бойлы Ер Есім»;
  4. 5) Ш.Қанайұлы «Зар заман»;
  5. 6) С.Аронұлы «Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»;
  6. 8) Жамбыл Жабаев «Зілді бұйрық»;
  7. 9) М.Жұмабаев «Батыр Баян»;
  8. 10) М.Әуезов «Көксерек»;
  9. 11) Қ.Қайсенов «Жау тылындағы бала»;
  10. 12) С.Сарғасқаев «Тәмпіш қара»;
  11. 13) М.Шаханов «Нарынқұм зауалы»;
  12. 14) Медетбек Темірхан «Тәуелсізбін» өлеңі;
  13. 15) Т.Әбдіков «Қонақтар»;
  14. 16)А.С.Пушкин«Ескерткіш»
























Р/с

 Ауыспалы тақырыптар

Сабақтардың тақырыбы

                         Оқудың мақсаттары

Cағат саны

Мерзімі

Ескерту



І тоқсан

1

1-бөлім

Көне күндерден жеткен жәдігерлер



Орхон-Енисей ескерткіштері. «Күлтегін» жыры     

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

1

01.09


2

Ел тәуелсіздігі үшін күрескен батырлар

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7.2.2.1 эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

1

06.09


3

«Күлтегін» жазба ескерткіші

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

1

08.09


4

Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат

7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;

7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу;

1

13.09


5

«Қыз Жібек» жыры

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7.2.2.1 эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

1

15.09


6

Жадымда жыр боп жатталды

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

1

20.09


7

Сұлулық пен парасаттың жыршысы

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

1

22.09


8

Атадан қалған асыл сөз 

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

1

27.09


9

«Жібектің жайын сұрасаң» 



Бөлім бойынша жиынтық бағалау-1

7.1.3.1көркемшығармадағыкейіпкерлердіңтиптерінжасалутәсілдерітұрғысынананықтау;

7.2.2.1 эпикалық, поэзиялық, драмалықшығармадағы автор бейнесін анықтау;


1

29.09


10

Сансызбай мен Хореннің айқасы

7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;

1

04.10


11

Жиембет жырау. «Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы


7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

7.2.2.1 эпикалық, поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау;

1

06.10


12

«Еңсегей бойлы ер Есім» толғауы 



7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

1

11.10


13

«Әмірің қатта Есім хан»

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу

1

13.10


14


Қазтуған жыраудың «Туған жермен қоштасу» толғауы

Бөім бойынша жиынтық бағалау-2

7.3.1.1 кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беру;



1

18.10


15

Қазтуған жырау

Монолог


7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

7.2.2.1 эпикалық,поэзиялық,драмалықшығармадағы автор бейнесін анықтау

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жаз

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту

1

20.10


16

Тоқсандық жиынтық бағалау №1


7.1.1.1Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

7.2.2.1 Эпикалық,

поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш  құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

7.3.1.1 Кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген  портреттік мінездемені салыстырып,  тарихи және көркемдік құндылығына баға беру

1

25.10


17


«Көне күндерден жеткен жәдігерлер» эссе

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

1

27.10


ІІ тоқсан

18

2-бөлім

Толғауы тоқсан қызыл тіл

Шортанбай Қанайұлының «Зар заман» толғауы

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

1

08.11


19

«Мына заман, қай заман?»

7.2.2.1 эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармада
 ғы автор бейнесін анықтау;

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

1

10.11


20

«Зар заман» толғауы – дәуір шындығы

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің
 типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

1

15.11


21

Шортанбай Қанайұлы «Зар заман» толғауындағы көркемдегіш құралдар

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар
 дың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

1

17.11


22

«Зар заман – тар заман»

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру

1

22.11


23

Шортанбай мен Мұрат жырларының үндестігі



Бөлім бойынша жиынтық бағалау-3

7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу 

1

24.11


24

Сүйінбай-айтыс өнерінің алтын діңгегі (өмір жолы)

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

1

29.11


25

«Сүйінбайдың Қатағанмен айтысы»

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар
 дың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

1

01.12


26

Сөздің пірі – Сүйінбай

7.2.2.1 эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармада
 ғы автор бейнесін анықтау;

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

1

06.12


27

Айтыстың ақиығы




7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

1

08.12


28

Cүйінбай – достық дәнекері


7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

1

13.12


29

Жыр алыбы-Жамбыл




Бөлім бойынша жиынтық бағалау-4

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау


1

15.12


30

Айтыс – халық қазынасы

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1

20.12


31

Тоқсандық жиынтық бағалау №2


7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау.

7.2.2.1 Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш  құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру

1

22.12


32

Жамбыл. «Зілді бұйрық» өлеңі

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

1

27.12


33


«Толғауы тоқсан қызыл тіл» эссе

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1

29.12




ІІІ тоқсан

34

3-бөлім

Балалар мен үлкендер

М.Жұмабаевтың «Батыр Баян» поэмасы

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.2.2.1 эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармада
 ғы автор бейнесін анықтау

1

10.01


35

«Баянның батырлығы Алашқа аян»

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту

1

12.01


36

Ашу түбі – кейіс

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің
 типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау

1

17.01


37

«Күңіреніп көкірегі нар қобыздай...»

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

1

19.01


38

Ерлерді ұмытпаса, ел де ұмытпас    

Бөлім бойынша жиынтық бағалау-5

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу



1

24.01


39

М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар
 дың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

1

26.01


40

Үйірін тапқан Көксерек

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру

1

31.01


41

Ақ қасқыр мен Көксерек

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

1

02.02


42

Аты шулы тоғыз қасқыр

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау; 


1

07.02


43

Көксерек пен Аққасқаның айқасы

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;

1

09.02


44

Қ.Қайсеновтің «Жау тылындағы бала» повесі

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

7.2.2.1 эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармада
 ғы автор бейнесін анықтау

1

14.02


45

Сұрапыл соғыс азабы

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

1

16.02


46

Қазақ баласының тағдыры

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту;

7.3.1.1кейіпкерлердің іс-әрекеті мен автор берген портреттік мінездемені салыстырып, тарихи және көркемдік құндылы
 ғына баға беру

1

21.02


47

Барлаушы Серік





7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту,

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;


1

23.02


48

С.Сарғасқаевтың «Тәмпіш қара» повесі

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

1

28.02


49

Әдеппен сөйлеп әдеттен


Бөлім бойынша жиынтық бағалау-6


7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау


1

02.03


50

Досы көпті жау алмайды

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1

07.03


51

Тоқсандық жиынтық бағалау  №3

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.1.2.1 Әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

7.2.1.1 Шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру


7.2.3.Шығармадағы көркемдегіш  құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

7.3.3.1 Шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу

1

09.03


52

Шығармаға композициялық талдау

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

1

14.03


53

Туған өлке публицистика беттерінде

(өлкетану)

7.2.4.1 туған өлке туралы,шындық –көзқарас тұрғысынан адамдар туралы мақалалар мен очерктерді ақпараттылығы,мазмұнының тереңдігі,эмоцинолдық әсері тұрғысынан талдау;

7.3.4.1 электронды энциклопедияның эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу;

1

16.03




IV тоқсан

54

4-бөлім

Ұрпақ тәрбиесі


М.Шахановтың «Нарынқұм зауалы»поэмасы

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып,үзінділерді жатқа айту;

1

28.03


55

Әке үкімі

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар
 дың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

1

30.03


56

Қайсарлық пен өр рухтың символы

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

04.04


57

Махамбеттің соңғы сөз

7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу;

1

06.04


58

Т.Медетбектің «Тәуелсізбін» өлеңі


Бөлім бойынша жиынтық бағалау-7

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау


1

11.04


59

Тудың біздер көрінбейтін бұғауымен»

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;

7.2.2.1 эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармада
 ғы автор бейнесін анықтау;

1

13.04


60

Тәуелсізбін – мен бүгін!

7.1.4.1 көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін ашып, үзінділерді жатқа айту;
 
7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар
 дың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау;

1

18.04


61

«Тәуелсіз Қазақстан» эссе

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

20.04


62

Т.Әбдіковтің «Қонақтар» әңгімесі

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру

7.1.1.1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

1

25.04


63

Көп күттірген қонақтар

7.2.4.1 шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу;

7.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлердің
 типтерін жасалу тәсілдері тұрғысынан анықтау;

1

27.04


64

Әке – бала – немере





7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

7.2.2.1 эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармада
 ғы автор бейнесін анықтау


1

02.05


65

Қайтуға асыққан ұл

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру

1

04.05


66

Ананың көңілі балада, баланың көңілі далада

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау;

7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру;

1

09.05


67

Құлазыған көңіл


7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу

1

11.05


68

«Әке мен бала» эссе

7.3.3.1 шығарманы ұлттық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

1

16.05



А.С. Пушкиннің «Ескерткіш» өлеңі





Бөлім бойынша жиынтық бағалау-8

7.1.2.1 әдеби шығармадағы тұлғалық болмысты гуманистік тұрғыдан талдау

7.2.3.1 шығармадағы көркемдегіш құралдар
 дың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау


1

18.05


69


А.С.Пушкиннің шығармашылығы(ақын шығармаларын зерттеген ғалымдар)

7.3.4.1 әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу

1

23.05


70


ТЖБ№4

7.1.1.1 Әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау

7.2.2.1 Эпикалық,поэзиялық, драмалық шығармадағы автор бейнесін анықтау

7.2.3.1 Шығармадағы көркемдегіш  құралдардың (символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ) қолданысын талдау

7.2.4.1 Шығармадағы оқиға желісін өзіндік көзқарас тұрғысынан дамытып жазу

7.3.4.1 Әдеби шығарманың эстетикалық құндылығы туралы шағын сыни шолу жазу

1

25.05


71-72


Шығарманың құрылысы мен идеясына әдеби талдау жасау

«Менің туған өлкем» электрондық энциклопедия (өлкетану)


7.3.2.1 әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру

7.2.1.1 шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салғастыру;

2

30.05



Мекен жайымыз
Жетісу облысы, Алакөл ауданы, Үшқайың ауылы, Т.Абдолдаұлы көшесі, үй 6

©2016-2021, Ресми сайт Алакөл ауданы бойынша білім бөлімінің "Ә.Әлімжанов атындағы орта мектебі мектеп жасына дейінгі шағын орталығы бар" КММ
Барлық құқық қорғалған "Интерактивті мектеп" жобасы. Техникалық қолдаушы "Internet service" +77075327722,tangatarov13@mail.ru